قوانین و مقررات عمومی : استاد گرامی تیزفهم مشاهده قوانین و مقررات : استاد گرامی تیز فهم ( پست الکترونیکی : Rezatizfahm@yahoo.com ) جلسه سوم : جهت دانلود جزوه جلسه اول تا سوم قوانین و مقررات عمومی ( مورخ 93/12/16 )اینجا را کلیک کنید . |
مدرس قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی : استاد خانم یزدان دوست ( جهت دانلود فایل مجموعه مقررات و قوانین اینجا را کلیک کنید ) |
جهت رویت واحدهایی که در رشته کاردانی مدیریت کسب و کار باید گذراند اینجا را کلیک کنید. |
مدرس قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی : استاد خانم یزدان دوست
پست الکترونیکی : azita.yazdandoust@yahoo.com
ضوابط کلاس :
1- کار در کلاس : 5 نمره
2- امتحان پایان ترم : 15نمزه
قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی : اولین جلسه کلاس در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۹۳برگزارشد.
درس : مدیریت بازاریابی
مقطع : کاردانی
رشته : مدیریت کسب و کار
تشکیل کلاس : روزها و ساعت ها _ پنج شنبه ها ساعت 16:40 - 13:20 و 20_ 16:40
مدرس : دکتر امیر حسین جوادی مهران (پست الکترونیک : dr.mehran177@gmail.com)
منبع اصلی : مدیریت بازاریابی - دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی - انتشارات سمت
ضوابط کلاس : 1-عدم استفاده از تلفن همراه در کلاس و قراردادن آن در حالت Silent
2- حضور به موقع در کلاس
3- حذف درس در صورت غیبت بیش از 4 جلسه
سرفصل های این دوره عبارتند از :
1-اصول بازاریابی
2- مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی
3- بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش
4- انواع بازاریابی
5- فلسفه های بازاریابی
6- معرفی مدل 4P در آمیخته بازاریابی و مدل 4C از نگاه مشتری
7- مدیریت ارتباط با مشتریان ( C.R.M ) و اهمیت آن
8- سازمان های مشتری مدار و محصول محور
9- اهمیت لوگو، نام،شعار وکاراکتردرسیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
10- دنیای برندها ( جنگ برندها در تصاحب مشتری )
11- روش های ساخت یک برند موفق
12- تسهیل تماس مشتریان با سازمان
13- تقسیم بندی انواع مشتریان
14- روش های شناسایی نیاز و خواسته مشتری
15- مهارت های پرسنل مرتبط با مشتری
16- نحوه برخورد با مشتریان شاکی
17- نتیجه کسب رضایت مشتری
18- بازاریابی عصبی
--------------------------------------------------------------
شیوه ارزیابی دانشجو :
مشارکت فعال در کلاس ( کارگاه های کلاسی ) 3 نمره
آزمون پایان ترم 17 نمره