دانشگاه جامع علمی کاربردی طبرسی ( مدیریت تجاری سازی)

دانشگاه جامع علمی کاربردی طبرسی ( مدیریت تجاری سازی)

معرفی کتاب مرجع ، جزوات آموزشی ، اطلاع رسانی دانشجویان رشته مدیریت تجاری سازی ( Hajisafi.blogsky.com )
دانشگاه جامع علمی کاربردی طبرسی ( مدیریت تجاری سازی)

دانشگاه جامع علمی کاربردی طبرسی ( مدیریت تجاری سازی)

معرفی کتاب مرجع ، جزوات آموزشی ، اطلاع رسانی دانشجویان رشته مدیریت تجاری سازی ( Hajisafi.blogsky.com )

قوانین و مقررات عمومی : استاد گرامی تیزفهم

قوانین و مقررات عمومی : استاد گرامی تیزفهم مشاهده 
قوانین و مقررات : استاد گرامی تیز فهم ( پست الکترونیکی : Rezatizfahm@yahoo.com ) جلسه سوم : جهت دانلود جزوه جلسه اول تا سوم  قوانین و مقررات عمومی ( مورخ 93/12/16 )اینجا را کلیک کنید .

واحدهای درسی رشته مدیریت ( کسب و کار )

جهت رویت واحدهایی که در رشته  کاردانی مدیریت کسب و کار   باید گذراند اینجا را کلیک کنید.
  


قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنعتی

مدرس قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی : استاد خانم یزدان دوست

پست الکترونیکی  : azita.yazdandoust@yahoo.com

ضوابط کلاس : 

1- کار در کلاس :          5 نمره    

2- امتحان پایان ترم  :    15نمزه       

     

 قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت در واحدهای صنفی :  اولین جلسه کلاس در روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۹۳برگزارشد.

درس : مدیریت بازاریابی استاد دکتر امیر حسین جوادی مهران


درس : مدیریت بازاریابی 

مقطع : کاردانی 

رشته : مدیریت کسب و کار

تشکیل کلاس : روزها و ساعت ها _ پنج شنبه ها ساعت 16:40 - 13:20 و 20_ 16:40

مدرس : دکتر امیر حسین جوادی مهران (پست الکترونیک : dr.mehran177@gmail.com)

منبع اصلی : مدیریت بازاریابی - دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی - انتشارات سمت 


ضوابط کلاس : 1-عدم استفاده از تلفن همراه در کلاس و قراردادن آن در حالت Silent 

                      2- حضور به موقع در کلاس 

                      3- حذف درس در صورت غیبت بیش از 4 جلسه  


سرفصل های این دوره عبارتند از :

1-اصول بازاریابی  

                       2- مقدمه ای بر ارتباطات بازاریابی 

                       3- بازاریابی و تبلیغات و نقش آن در افزایش فروش

4- انواع بازاریابی

5- فلسفه های بازاریابی

6- معرفی مدل 4P  در آمیخته بازاریابی و مدل 4C از نگاه مشتری

7- مدیریت ارتباط با مشتریان ( C.R.M ) و اهمیت آن

8- سازمان های مشتری مدار و محصول محور

9- اهمیت لوگو، نام،شعار وکاراکتردرسیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

10- دنیای برندها ( جنگ برندها در تصاحب مشتری )

11- روش های ساخت یک برند موفق

12- تسهیل تماس مشتریان با سازمان 

13- تقسیم بندی انواع مشتریان

14- روش های شناسایی نیاز و خواسته مشتری

15- مهارت های پرسنل مرتبط با مشتری

16- نحوه برخورد با مشتریان شاکی 

17- نتیجه کسب رضایت مشتری 

18- بازاریابی عصبی 

         --------------------------------------------------------------

شیوه ارزیابی دانشجو :  

مشارکت فعال در کلاس ( کارگاه های کلاسی ) 3 نمره 

آزمون پایان ترم    17 نمره